fredag 11 januari 2008

Åtgärder

Herregud :S:S:S:S:S
När man har vart med Madde o Madde blir det alltid samma sak.. Man är proppmätt och känner sig som en av de icke smala. DETTA ÄR MYCKET OHÄLSOSAMT. Vi måste göra en grundlig förändring när det gäller våra fredagsvanor. Inga mer pengar ska spenderas på mat (onyttig sådan), chips, choklad, godis, dip med mera. Detta är mitt föslag. Madde o Madde, ni får fan inte tro er ha något emot detta, då jävlar :/ haha
Pommes, imorn ska jag rida.
Kan ju bli kul :D Hoppas på Guizot..
Whatever, nu ska jag lägga mig o läsa min dagbok. Min riktiga dagbok alltså. Ska se om jag ens vågar läsa vissa "inlägg". Liksom, för att citera mig själv: "ibland är jag farligt smart."

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahaa ibland är jag farligt smart. serri, sånna citat har man i massor. det är pinsamt:(