tisdag 22 januari 2008

Mycket på G på gång

Hahaha, tjenare..

Har ganska nyss skrivit min ansökan till Ica Maxi. Det blev bra tror jag ^^ Var inte alls så jobbigt som jag trodde i alla fall, har dratt mig för detta ett tag men nu är det gjort i alla fall.

Har läst på lite på FE:n också. Kanske ska hämta min rättskunskapsbok och läsa lite i den också, men vi får ju se hur det blir med det.

Hmm, bara jobbiga lektioner imorn. Iaf, sen efter skolan ska jag o Madde ner till stan (det är ju verkligen såå långt) och beställa klipptid, DET BEHÖVS! Hoppas inte man får en klipptid typ i slutet av februari nu bara. Liksom jag vill ha den SNART! Men eftersom det är så många frissor på Vivåga så borde det ju finnas nån tid ledig innan den 12:e februari, när jag åker till Egypten :D

Imorn ska jag passa mina kusiner också. Typ bara i 2.5 timme eller nåt, men ändå. Liksom whatwhat, varifrån har alla fått för sig att jag kan handskas med barn? Finns det liksom nån grund i detta antagande? Jag kommer tjäna lite pengar iaf. Antagligen kommer jag bara behöva hänga med i deras lekar ändå, så det blir nog inte mycket problem. Hanna ska lägga sig 8 iofs, men jag tänker fan inte borsta några tänder inte! Så detta kan ju bli intressant ;)

Just det! Red idag, lilla Fire :D Hon var jävligt duktig men också jävligt pigg, hon har ju stått ett bra tag ;) Jag ska vara med på henne på söndag istället, bara 70 cm men ändå. Det ska faan gå undan säger jag er! Sen ska vi antagligen vara med på stilhoppningen den 3:e februari också. Vet inte om vi ska va med på själva stilhoppningen, men vi ska iaf tävla. LC, 80 cm på den lilla c-ponnyn :S Inte för högt iaf, om man säger så ^^ Detta ska bli jäääkligt spännande :D

Inga kommentarer: