måndag 21 januari 2008

Spruta

Fyfan, hata sprutor helt enkelt. Höll på att dö när han kom där med den äckliga skiten :S Hahahaha. Men jag lever ännu trots att det gör lite ont i armen, heheeeehh.

Idag var vi även och köpte cyklop, i det där dykcentret vid Villastan. Det var en trevlig upplevelse eller nåt ^^ Hittade bra cyklop, och snorklarna var fan spejsade. Zååå znygga <3

Det känns som om jag har glömt att göra nåt. Sitter här o känner att jag har nåt att göra men vet inte vad. Kanske borde duscha eller läsa rättskunskap, då kanske det känns bättre sen ^^ Eller så skiter man i det. Eller så skiter man inte i det, eftersom man ändå inte har nåt att göra här.

Tråkigt. DRYGT HELT ENKELT! Sen ska jag fan lägga mig tidigt idag för jag är trött som ett jävla helvete. Jaja bryyy framtiden ser inte ljus ut på något håll sååå ja.

Inga kommentarer: