fredag 18 januari 2008

Dabbelve

Hahahaha, har vart med Madde Larsson ikväll. Det har vart grymt kul kan jag tala om^^ Först var det city (cutta) som gällde, sen gick vi hem till mamma och kollade på Let's dance, Gustav klargjorde nämligen att bordegan var hans ikväll :/

Haha, kuli. Vid nio eller nåt kom vi på att vi ville ha pizza så det var hemkörning som gällde. "Hemkörning, tack" ;) Så vi åt nästan inget godis. Blev ändå ganska mkt pengar bortkastade, typ 80 kr eller nåt skulle jag tippa på. Men nu har jag ett jävla godisförråd iaf.

Vi pratade även lite om balen i trean, typ klänningar och skit. Så klart diskuterade vi även vem vi skulle gå med, Madde ska gå med Robin.. Typ givet ^^ Men jag då, vem i helvete ska man gå med?!?! Helt sjukt. Känner typ ingen kille på skolan och NEJ TACK till dom killarna i min klass. I så fall får dom bevisa att dom är värda det först, och jag tvivlar starkt på det ^^ Om man får säga så. Detta kommer hur som helst bli ett problem. RAAAAAAAH fast det löser sig nog *hehehehehhe*

Jaja, då är det väl bara att hoppas på att man inte vaknar av att ett träd faller ner genom hustaket inatt, så man slipper vakna upp jämte en gran eller nåt sånt. Kul att vakna av att ett träd hackar sig ner genom taket för att sen placera sig jämte en :(

Inga kommentarer: