torsdag 10 januari 2008

Roligt, haha

17:e februari 2004, Elins lunarblogg.

heeehehehe... nu när madde inte är med... kan jag juh passa på att berätta vad som egentligen hände torsdagen den 5:e februari (marias födelsedag!).jaaa..
på den långa rasten var jag, maria och madde hemma hos maria.. vi åt illgröna makaroner och köttbullar och så gjorde vi chokladbollar också fast det blev för mkt kakao i dom!! hihi...... sen efter maten började maria äckla sej ..
först spottade hon makaroner ur munnen på maddes tallrik (när madde målade på whiteboard tavlan.) Sen typ la i en köttbulle i maddes glas med saft!!! och en makaron hehehe!!!..! och jag lade en makaron på hennes stol..... trodde hon skulle sätta sej på den!! och sen hällde maria ketchup i tillbringaren.. och då började allt!!!
Då började maddes spy-attacker på allvar. hehehe tillslut på en spyattack gurglade det i hennes hals och så såg jag bara nåtkomma ut ur hennes mun!! utan att kolla på själva spyan! Men maria kollade på spyan. men men iaf så så jag typ: ÅÅÅÅÅ FRÄNOOO!!!!! och så sprang båda jag och maria ut ur köket!!!!! HAHAHAHA lolllllll! Sen när hon hade spytt klart sa maria att hon (madde) skulle torka upp det.. Men när hon tokade med pappret fick hon attacker och va tvungen att gå in på toan igen och spy typ 4 ggr!! hahaa asg!* inte för att jag fattar det roliga då men! sen torkade hon iaf upp med trason och moppar och allt.
Sen stack hon (madde) te skolan igen men jag och maria stannade kvar. Och bara för det missade vi bussen och sprang till skolan på 7 min..kom vi försent till mattelektionen *hehehehe* När vi sprang nerför backen sa maria sa typ: tänk om dom ser oss komma springande här nu!! och jag sa: självklart inte! men sen sa dom attt dom hade sett oss komma springande.. lol jaja det var ql iaf. det enda jag såf av spyan var en liten köttbit! *som tur var*

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHAHA VAFAAN