tisdag 8 januari 2008

Nanananana

Man trodde man hade tur.
Ingen inställd Fe imorn :(

Hur som helst, red Guizot idag och han var duktik hezt :) kanske inte helt lätt alltid, men jaja. Han får väl duga eller nåt, synd att han är som han när när det gäller tävlingar.

Skoldagen var soft, orkade inte tyskan så sket i den första lektionen, och sen på idrotten så gick jag en promenad istället för hinderbanan de andra gjorde (eheheh). Jag är ju liksom lite förkyld. Hade kläder med mig men pallade inte byta om, sade dock att jag inte hade kläder med mig. Eva, läraren, fick ryck men jag förklarade för henne att det enligt min mening är totalt meningslöst att vara ombytt när man ändå inte ska vara med. Tyvärr delade hon inte denna uppfattning, synd.

Emmy kanske ska börja rida på Tämta typ efter årselev. Man kanske skulle följa hennes exempel? De går mkt fortare framåt där, de har liksom en tävlingsgrupp som är lite som årselev. Min förra klassföreståndare äger ju typ stället så det är nog inga problem att komma in där hoppas jag, (A) hehe :D

Sara har skickat sina bilder från nyår nu.
Man är sannerligen inte vacker.

Hejdååååååååååå trocki fan

Inga kommentarer: