söndag 20 januari 2008

Jag har missbedömt dig

Har jobbat idag, ganska trevligt faktiskt trots att vi bara var tre. Tre personer på 15 och 17 år som gjorde det jobbet som 8 vuxna brukar göra på vardagarna. Det var tungt kan jag tala om! Men det brukar det ju vara så varför lipa :( Jobbade med Jolina och Cilia ;)

Nu sitter jag här i rummet och är aspigg, efter att ha suttit och halvsovit i soffan under en hel handbollsmatch. Snackar med Ellentösa, hon har ju vart i fjällen och vi måste ju diskutera nyheten, att jag rider ponny nu för tiden :D Hihihi, trevligt. Kanske ska tävla på söndag iaf? Jag verkar bli tvingad :(

Ja, sen när glömde människor att dom hade hjärnor? Sen när slutade folk tänka efter SJÄLVA istället för att fråga andra vad fan som pågår? Om folk gör så istället blir det nog mycket bättre. Folk glömmer liksom av ibland att dom själva egentligen vet svaren. Så snälla sluta FRÅGA hela jävla TIDEN.....!!!!!!1 RAHH Och främst: sluta bli sura när det är ni om retar upp MIG.

3 kommentarer:

Anonym sa...

"sluta bli sura när det är ni om retar upp MIG."

jag kanske inte ska lägga mig i ditt privatliv men det där lät väldigt själviskt.

Elin sa...

haha du vet mycket väl vad jag menar med det. och du vet att jag har anledning att skriva det.

Anonym sa...

nej jag har ingen aning faktiskt.