torsdag 17 januari 2008

Sönderrökt kärring

Hej,
det bor en gubbe i min hals som röker massa cigarrer och dricker whiskey, det är därför min hals har förfallit totalt. Jag låter som en sönderrökt kärring. :( Kan jag inte få höra min gamla vanliga röst igen? Har glömt hur den låter :P

Är SKITSNUVIG!!!!! JAG BLIR SÅ IRRITERAD.... Varför går detta aldrig över?? Ärligt talat jag har fan vart förkyld hela året hittils. FAN TA DETTA JÄVLA PISSHELVETE

Vet inte om jag kan gå till skolan imorn eller om jag kan rida på lördag, eller ens jobba på söndag. Pappa låter mig inte göra vad som helst. RAAAh på detta häringa.

Ryttarna, denna agressiva låt, strömmar ur mina högtalare och pappa kollar på handboll där nere. Så är läget i huset just nu. + att Gustav spelar datta. ELLER NÅT ANNAT SOM HAN LOVADE ATT HAN SKULLE SLUTA MED!

1 kommentar:

Anonym sa...

"jag har fan vart förkyld hela året hittils."

hahahahaha den var fan bra!