måndag 14 januari 2008

Celsius

Kent - Celsius.
Mkt bra låt.

Idag är jag hemma, är sjuk. Är ärligt talat ganska rejält sjuk, det är alltså inte fejk ;) Igår kväll kände jag att jag bara blev varmare och varmare eller hur man ska säga, sen tog jag tempen och det visade sig att jag hade 38.4 grader. Nån timma senare hade det stigit till 39.1, så nån skola blev det inte för min del idag. Imorse mådde jag dock bättre än igår, men huvudvärken var inte att leka med. Sååå ja. Huvudvärken sitter fortfarande i och nu börjar jag få ont i halsen också :( hahaha.

BLÄÄÄÄäää blä bläbläbläbläblbälbälbäbl.

Vad fan ska man hitta på liksom, finns inget att göra..
Får väl lägga in bilder från kameran då, hejdå

3 kommentarer:

mia sa...

Tog du munnen i analen, munnen eller örat?
Mycket viktig fråga.
MVH Mia

mia sa...

HAHAHA MUNNEN I ANALEN JAG DÖÖÖR HAHAHA. jag menade såklart TEMPEN. alltså INTE munnen.
Tog du tempen i analen, munnen eller örat?
pjuh. tur att man är körd i huvet.

Elin sa...

hahahahaha, ta det lugnt, jag tog den i munnen.. tempen alltså :P hahaha