söndag 27 januari 2008

Golden Fire!

HIHI Är stolt över den lilla ponnyn! Fyfan vad duktig hon är :)

Var skitnervös igår, imorse och så vidare. Faktiskt mer nervös än vad jag brukar vara, och då är det fan illa ^^ Men i alla fall, mamma kom och hjälpte mig lite och det var ju uppskattat så klart. Sen startade jag ju först i min klass också, shieet :S Klockan var väl kanske runt nio när min klass startade, hehehhe.. Det gick bra i alla fall. I omhoppningen hade jag den hittils snabbaste tiden under tävlingen, det kändes bra. Hur som helst, vi vann :) Med typ 7 sekunder mellan mig och tvåan :D *glad* hahaha.

Tyvärr gick det inte lika bra för Ellen :( Fyyy vad tråkigt att det inte gick bra, men men, bättre lycka nästa gång :) Och för Emmy vet jag inte hur det gick riktigt, men jag hoppas det gick bra.

Ska vara med nästa söndag också förmodligen. På Fire skulle jag tippa på? Lätt C, inte klassen med stilhoppning. Det blir säkert jättebra :D:D

Idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske träffa Linki, när han vaknat. Han sover säkert nu ^^ haahaha.

Just det, igår, lugnaste lördagen på typ.. Jag lovar, 3 år eller nåt ^^ HAHA man blev ju lite dumpad av vissa vänner där, men men det gjorde inte så mkt. Inte nu längre iaf ^^

Inga kommentarer: