onsdag 2 januari 2008

Förkyld

Hejsan. Är väldigt förkyld nu. Det känns som om jag ska nysa hela tiden, men det kommer liksom inget :( Det är iiiiiinte roligt, men jag överlever väl.

Idag har jag vart med Madde och Madde, vi gick till city och köpte lite grejer, sen bakade vi en tårta (eller jaa, jag kollade väl typ på när dom fixade den) och sen kollade vi på en film. Sen gick Madde L, den galna ungen, och köpte potatis (eheh) på Netto. Så vi lagade klyftpotatis och åt det :/ haha, det var väl gott. Sen kollade vi på en dokumentär om Victoria Beckham och nu sitter jag här hemma igen.

Imorgon ska jag till ridhuset och rida Diler, fan vad roligt. Fan vad roligt att gå upp 8 och rida en häst som inte är riktigt riden förut och som därför inte är den roligaste att rida. Lol är fan ett passande ord om ni ursäktar.

1 kommentar:

Anonym sa...

orka LoL