onsdag 23 januari 2008

Mädigirl

Idag har jag haft en hyfsat trevlig dag i skolan. Vi kom faktiskt en bit på svenskan, hann skriva lite på rapporten, det var ju ett litet plus.. så att säga! :D Sen fick vi en vecka till på oss med svenskan också, det var ju välkommet. Hoppas att han (Stäfiboi) inte förväntar sig för mkt bara.

Efter skolan gick jag o Mädi och fikade, det var ju trevligt. Snackade om så kallat viktiga grejer, men även om oviktiga så klart. Sen gick vi även och beställde klipptid på Vivåga, dom hade tid redan imorn, men vi tog på fredag istället. Man måste ju hinna med den mentala förberedelsen ;) haheheha.

Fint citat av min Vän:
"Ni har ju vart med varandra, frågan är ju om ni kännt varandra!"

Förresten, stavas kännt med två N?

Har återställt min iPod nu också, dom där nere i Machuset tror nämligen att mitt batteri ska bli som nytt igen om jag gör det. Fråga mig inte varför, ärligt talat, det låter inte logiskt. MEN MEN! Sen är det ju så jävla töntigt också, pappa cpar som vanligt. iPoden är ju så gott som nyladdad, så den kommer inte behöva sitta i datorn en hel natt. Den kommer fan a färdigladdad om en timme. Sååå varför vill pappa att den ska sitta där en hel jävla natt?!?! BLIR GALEN PÅ SÅNT HÄR

Jag ska till mina kusiner sen, typ sex.
Gud vare med oss alla (mig).

På fredag = Madde o Madde. Hoppas på att det händer nåt kuli ;)

1 kommentar: