onsdag 23 januari 2008

Sometimes I wonder

Jadå, barnen var snälla. Åt glass, fick en present (läppglans, fint), läste för den minsta, satt med henne tills hon somnade, spelade The Sims. Allt detta tog typ tre timmar. Det var helt okej faktiskt, gör gärna om det, speciellt om man får 200 spänn ^^ Dom dära gillar mig och jag gillar det.

RAJTANTAJTAN! Hehehhe nooot. Det var något jag hade tänkt säga, men jag vet faktiskt inte vad. SKILLEN! Så att sääga. Bläbläbläbläbläbläblä fyfan vad kiiiligt. Sitter vid msn, Jocke är faktiskt den enda trogna (ehhm) msn-prataren just nu och vi klagar på våra liv för varandra, gillar det.

BLÄ FYFAN!
KÄNNER HAT INOM MIG!
SKAAAAAAAAAABBBBBBBB!

Åhh, folk (de ÄCKLIGA) visar upp sina jävla ÄCKLIGA fittkukssidor hela jääääääävla tiden! På sista tiden kryllar det fan av äckel här, eller i alla fall har äcklet kommit till min kännedom. Har INGEN lust att träffa på denna äckelhet alltså. JAG ÄCKLAS BARA SÅ NI VET! JÄVLA ÄCKELFANSKAP, FITTKUKAR! Ta era jävla äckliga grejer och dra, snabbt som faan

Med andra ord: pallar inte vissas idéer. Äckliga.
Vissa personers äckliga intressen och åsikter.
Vill varken veta av er eller dom :) SÅ HEJDÅ :D

1 kommentar:

Anonym sa...

elin , du får ta itu med din ilska :/ börjar ju fundera på hur ditt magsår mår egentligen ? :(