torsdag 4 oktober 2007

En sån fitta

Hejsan, gick upp typ nu. Pappa har en vän där nere så jag vill inte gå ner nu när man precis har vaknat och skit, men men. Loooool... LoOoooOOOl... LOOOOOOOL :P Fezen :D

Idag ska jag väl inte göra nånting vad jag vet. Får väl hitta på nåt för mig själv, men det är ju inget som är ovanligt nu för tiden. Så skulle det inte vart för ett år sen. Inte för två eller tre år sen heller. När man väl tänker på det så har jag alltid haft nån nära vän som jag vart med varenda dag, fram tills typ ett antal månader sen. Jag dör.

Känner mig otroligt hatisk.

Har i alla fall lagt in Ren Ondska på datorn nu. Jävla låtjävel säger jag bara. Inte sådääär jättevackert! Men gud. Nu går min buss om typ 25 minuter så jag kanske borde göra mig iordning.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha! looooooool... looooooooool.. looooooooooooooooooool!