tisdag 30 oktober 2007

Uppdatering 2

Gillar inte detta... Har så tråkigt att jag måste uppdatera 3 gånger på en dag :(

Pank är man nu också, alltid kul. Fast Thomas säger att han ska betala allt om jag flyttar med honom till Hagnesta Hill med alla rosa moln(?). Ja ibland börjar man ju undra. Tvekar dock lite. Det är något som inte stämmer liksom.

hHHAHhhe säger:
:;?===ROKJWAMD:P
hHHAHhhe säger:
min nacke fick damp nuj k

Hoppas han inte läser detta. Då kommer han skicka sin tandställning till mig på posten :(

Hur som helst. Har inte gjort så mkt sen sist, kollade lite på Simpsons. Helt sjukt som vanligt men det är ju det som liksom är det roliga. Skulle vart mkt roligare om jag hade vart med Linus.. Skumt att man kan sakna en person man inte vart ifrån alls länge typ :S Hoppas jag träffar honom snart <3

Jaja. Nu ska jag tillbaka till livet hejdå

Inga kommentarer: