tisdag 30 oktober 2007

Uppdatering

Hejsan.

Har nu varit i stan och solat med Madelene F. Det var trevligt att bli lite brunare tycker jag! När vi solat var vi på Viskan och fikade, jag drack varm choklad med grädde, höll på att spy. + att jag håller på att bli fet. Men men, sen kollade vi i några affärer (såg en snygg klänning på Gina, ha den på nyår?) och sen åkte vi hem. Gick hem i ett förfärligt regn. Men nu sitter jag här och lever än.

Ska rida sen nån gång. MäDiGirL ska hänga med.. Mycket trevligt! Mamma o hennes vän skulle också komma, frågan är väl varför. Men iofs varför inte. Aja sen efter ridningen ska man inte göra nåt då, förrutom mötet halv sju. Och imorn vet jag inte heller vad jag ska göra, hör gärna av er om nån vill hitta på nåt :D

2 kommentarer:

mia sa...

hihi jag & fezen var också i stan idag! vi drack varm choklad på orion dock:P

Anonym sa...

det var ballt men kallt.