tisdag 23 oktober 2007

Det är över nuuuu

Japp japp. Nu är tyskaredovisningen över, tacka GUD!
Gick väl ganska hyfsat, är ganska nöjd ^^ stört.

Red Limousine idag, lite kul sådär. Hon gjorde ju iaf
allt man bad henne om, kanske inte alltid det roligaste.
Men man hade i alla fall inget att klaga på ^^

Lol och så ringde dom från city idag, jag ska höra
av mig till dom och då får jag förhoppningsvis ett jobb.
Det vore verkligen bra <3

Imorn är det ingen lång dag för mig, slutar 11.45.
Vi måste ta tag i grupparbetet lite s¨vi ska kolla på en
film (hoppas jag). Ingen i min grupp är typ seriös - fan.
Hoppas på att va med Linus efter det. Synd för honom
att han inte vet om det än ^^
Hoppas han inte har annat för sig :(

1 kommentar:

mia sa...

du ser ut som the devil herself på bilden till höger