tisdag 30 oktober 2007

Stora frågor

Tjenare.

Har vaknat nyss och har som vanligt skitont i nacken/ryggen/huvet. Vettefaaan hur jag ligger när jag sover egentligen, men antagligen på ett mindre bra sätt ^^

Jaja hur som helst, det har hänt ganska mycket sen senast jag skrev tror jag. Fråga mig inte vad. Har nämligen glömt det. Nej nu kom jag på det, vi var ju i Malmö och kollade på Elfsborg, HAHAHHAHH. Tro mig, det var faan sista gången jag åkte med på nån sån skit. Man visste ju redan innan hur det skulle bli men ändå åkte man med pga. tjat från andra med mera. Fan säger jag bara, om man vet hur allt kommer sluta ändå så varför ens åka med? Jävligt bra fråga. Är väl trög skulle jag tro.

Igår var jag med Linus också, trevligt ^^ Kladdkakan blev iaf kladdig, typ :P
10 månader, ojojoj :P

Inga kommentarer: