lördag 27 oktober 2007

Winnerbäck


Var på Winnerbäck med Linus igår. Det var otroligt roligt, han var huuur bra som helst verkligen! Han spelade både nya och gamla låtar. Är det någon som är bra live, så är det Winnerbäck. Har inte vart på så många fler iofs, efter Kent ska jag fan avgöra vem som var bäst. Blir säkert SVÅRT. Hur som helst så var det jääättekul igår, tack så mycket för den här födelsedagspresenten ^^ <33

Idag var det ridning och jag hade Naiomi.. Hon var ganska kul tycker jag, hon sparkade lite i början men inte så farligt faktiskt. Inte direkt den mest svårridna hästen enligt mig, och det är så klart både negativt o positivt.

Ikväll ska jag va med Linus. Vi ska sova hos honom tror jag :D Sen ska vi till Malmö imorn också.. HAHA hoppas fan detta blir kul nu, annars inte kul :P hahha om nån fattar.

Inga kommentarer: