måndag 15 oktober 2007

Visit to Vienna

Tjenare

Helgen som alldeles för fort försvann, var lugn och fin som alla andra nu för tiden. Var med Linus och kollade på fotboll (Vad händer med mig???) hemma hos Johan, sen såg vi nån konstig film om en tolvårig pojke som typ höll på med en som var typ så gammal som som mig. Ja, och så hände lite mer saker också så klart. Den filmen var ÄCKLIG, eller nåt :P hahhaa. Men i alla fall.

Jag och Linus ska åka till Italien och kolla på Elfsborg också :D Eller aaa det är inte bara jag och han, men jag ska iaf åka med honom o hans vänner typ :P Det ska bli satskaps-kul om ni frågar mig ^^ Nåt man aldrig kommer glömma skulle jag tro :D

Idag så hade jag ingen samhäll utan hade sovmorron. Red även för Motin idag, hade Rentia, han var så söööt som vanligt! Synd att jag inte har kort på honom, för han är verkligen jättefin.

Har anmält mig till KM:et nu också.
Fyfäään, det kan bli kul... Eller nåt.
Hoppas på att slippa en eventuell katastrof i alla fall ^^

Inga kommentarer: