torsdag 25 oktober 2007

Leta

Ska leta efter en bok nu. Skulle ha lämnats i biblioteket i skolan för typ två månader sen, gillar inte räkningen som nog kommer komma snart. Vad jag gillar ännu mindre är att bokjäveln inte ligger där jag tror att jag hade den sist! ILLA!

Jaja nog om det. Har inte gjort så mycket ikväll, pluggat lite men jag tror ändå inte att jag har koll på skiten. Har märkt att mins studiesituation inte är något vidare egentligen. BLÄ PÅ DET!

Jag bryr mig oroväckande lite om mina betyg. Palla få G på varenda prov när man kan bättre. En vacker dag kommer jag hitta ett jobb jag verkligen vill ha och då kommer det visa sig att man måste ha ett betyg ellr ämne jag inte har, så ja. Det kommer ju bli kul!

Bluä, och Madde svarar inte ens på MSN. Kunde ju inte bli bättre. Och alla andra är på elfsborg, men jaaa det är ju inget ovanligt :D haha tycker synd om Linus nu, han borde frysa. Eller nej det gör han nog inte, glömde visst för ett ögonblick att han antagligen bonkar trumma, hur kunde jag glömma :P Vet inte om jag ska med till malmö. Kan ju åka med Madde o dom men man vet ju vad dom ska göra. Fast iofs, om jag inte är med dom så kommer jag ju inte ha nån att va med där nere typ, Linus står ju mitt i klacken där man inte gärna står om man heter Elin A.

Ibland skriver jag fan som jag o maria gjorde för 2 år sen.

Inga kommentarer: