torsdag 11 oktober 2007

Ajdå

Tjenare! Vad längesen det var jag skrev här nu, detta är inte bra. Får inte bli nån vana.

Jaha, palla skriva om allt som har hänt sen sist. Red inte i tisdags, har vart med Linus nu i några dagar, det har vart kul. Idag var det studiedag, det innebar utvecklingssamtal 10.00 och lite tyska. Har även pluggat matte i tre timmar. Känner mig riktigt stolt faktiskt.

Imorgon kommer det inte bli någon rolig dag känner jag på mig. Börja 8, det säger väl allt typ. Sen har jag ingen aning om vad jag ska göra på kvällen, sen på lördag ska jag rida, o sen vet jag inte. Ska va med Linus tror jag, vi får väl se vad vi hittar på. Det blir säkert nåt bra ^^

Hum Halleluuuja.
Jag har snackat lite med Madde idag om vad vi ska göra av våra liv. Palla gå runt och känna sig oviktig. Dags att engagera sig i någonting? Frågan är liksom vad.
Hon åker till NY imorgon :( orättvist :P

Funderar och funderar och funderar på massa grejer.

Inga kommentarer: