tisdag 1 mars 2011

Jag och Madde satte oss ner och skulle boka resa, men mitt upp i alltihop kom vi på att vi inte visste vilken adress vi skulle uppge.. Hur svårt kan det va liksom? Men nu ska Maddes pappa åka ner till resebyrån imorgon och ställa lite frågor och eventuellt boka åt oss. Detta kommer bli av, det känner jag på mig. Den 23e juli blir det....

Har sprungit på löpbandet idag men känner att det är nåt lurt med smalbenen, typ benhinnorna eller nåt. Jag slog ju i mig på X&Y i Oktober, hade ett jäkla blåmärke, och det känner jag av fortfarande. Vad fan sker liksom? Det är ju rätt synd med tanke på att det är kul att springa på löpband. Vi får väl se om det läker nån gång i detta liv.

Annars då? Har fått smör i ansiktet och i håret idag, tack för det. Har skämtat om Snorre Bögröv (gillar Kjellvis kommentar första gången han hörde det "namnet": vem är det?" HAHA, man kan ju heta Snorre och Bög och Röv här tydligen, så det var rooligt. Sen har Norge tatt guld igen tror jag, vad faaan sker med svenskarna!?!?!?!? Men när norskar vinner är det tårta på jobbet dagen efter. Bra eller dåligt?! Det återstår att se beroende på hur många guld dom tar. Alla blir glada av tårta i alla fall, även dom äldre blir som små barn. Såå söta.

Inga kommentarer: