söndag 13 mars 2011


Promenaden tidigare idag blev hela 1 timme och 40 minuter lång. Gick upp till st Hanshaugen och sen upp och ned för hela Bogstadveien. Är där så sällan men tycker det är rätt kul att gå där, är ju dock en fördel om affärerna är öppna vilket de självklart inte var idag. Sen fick jag för mig att gå ner till Aker Brygge och spana in restaurangerna, och sen gick jag hem och köpte mat på vägen. Nu har jag i alla fall kollat in några ställen vi kan käka på när mamma och Kicki kommer upp. Jag får väl ringa runt nån dag och kolla om dom har bord, hade inte förvånat mig om de redan var uppbokade 16e maj... Sjukt :)


Rätt gött att man var hemma igårkväll utan att göra ett skit, kände mig väldigt konstig. Typ nästan svimfärdig eller som om man var på väg att bli sjuk. På dagen var jag dock ute på stan och hittade en del, bland annat ett par örhänden från Cecilie Melli, en virkad klänning från Zara i vitt och ett par jeans från Weekday. Cheap Monday, det enda märket av jeans som jag köper. Tycker dock att dom är jävligt konstiga, i en modell jag provade var storlek 27/32 för stora. Så jag hade egentligen behövt 26/32. En annan modell fick jag inte ens på mig 28/32? Vad skeeeeeer? Jag blev nästan förbannad men när jag kände känslan av förbannelse komma smygande nånstans ifrån så ångrade jag mig eftersom det endast vore slöseri med energi. Men det är jäävligt konstigt i alla fall. Köpte i alla fall ett par ljusa jeans, tror dock att jag behöver ett par nya svarta snart. Vill inte ens veta när jag köpte dem jag använder nu, typ i tvåan i gymnasiet? Det är förmodligen möjligt, tyvärr.

Frida och Madde har vart hemma i helgen, så jag har vart så kallat ensam här. Fast jag har inte vart så ensam. Synd att helgen tar slut så snart är INTE sugen på att gå till jobbet imorgon... :/ i helvetet!!! Aja, jag får i alla fall träffa Madde och Frida snabbare ju snabbare helgen tar slut.



Bilder från när vi var ute och åt en söndagskväll. Sånt borde man göra oftare. Madde kommer förmodligen döda mig nu men men...

Inga kommentarer: