torsdag 10 mars 2011

Är det nåt som är bra här i Norge (förutom bra betalda jobb) så är det radiokanaler. Lyssnar lite på "the beat-musik", musik dom spelar på The Beat... Rätt bra radiokanal, skamligt att säga nästan. Trodde inte jag gillade sån musik men gillar tydligen allt, även detta. Det vill säga Nelly och Kelly Rowlandmusik och så vidare...

En rätt helvetisk dag idag. Jobbet jag har gör mig gaaaaaaaleeeeeeeeeeen ibland. Imorgon är det så kallad vaskdag så vi ska vaska hela skiten. Det vill säga städa eller vad man ska säga. Tvätta kanske. lÄnGtArRRrrRR!!!!!!!

Har förövrigt gjort en återinställning på datorn för 193e gången, får nämligen virus 24/7... om nån vet nåt bra virusskydd så var snäll och säga det.

Vad händer i helgen då? Frida och Madde åker hem så man får hitta på nåt kul på egen hand... Blir nog inte så svårt. Ärligt talat tror jag att jag vet vem jag ska spendera den med men det är fortfarande en hemlighet ;) HEHEHE hemlighetsfull_tjej_90_snart_21_år_ledsen_för_det_men_orkar_inte_lägga_ner_energi..

Jävligt givande inlägg.

Inga kommentarer: