söndag 27 mars 2011

Den här helgen har vart bra. Provade Lattter igår, har aldrig vart där innan men det är ett ställe man definitivt kan prova igen. Var nästan bara killar där dock, i alla fall på undervåningen där vi var. Såg knappt inte en enda annan tjej på dansgolvet utom mig och mina kompisar. Fast det kan väl iofs bero på att jag inte kollade efter nån ;) Vår utvärdering är att det är värt att gå tillbaka dit i alla fall, fast frågan är väl vad en sån utvärdering är värd. Typ inget men aja. Luftslottet som sprängdes går på svensk tv nu, tacka gud för svensk tv. Bra film faktiskt så rekommenderas starkt. Se hela triologin. Män som hatar kvinnor och alla dom ni vet. Förresten så har jag hört den goda nyheten, att det har snöat i Borås.. Vet att ni säkert är väldigt glada nu allihop, snö är verkligen uppskattat såhär års. Det försvinner säkert snart och nu hoppas jag INNERLIGT att den sista snön är kommer liksom.

Hittade denna gamla bilden och blev påmind om Christian Siriano. En sån stjärna! Vill fortfarande ha skorna fast det är typ 2 år sen eller mer dom kom ut...


(Och nu rasade underskivan på soffbordet över mitt ena ben... Guds hån antar jag. Men vad faan har jag gjort den här gången?)

Inga kommentarer: