söndag 6 februari 2011

Snackade nyss med pappa i telefon. Ibland önskar jag verkligen att jag vore några år yngre och att det vore fullt normalt att bo hemma fortfarande, att man gick på gymnasiet och allt det där. Då visste man i alla fall vad som förväntades av en och man kunde leva upp till förväntningarna. Man var ganska grym på att gå i skolan och festa på helgerna. Fint liv ändå. Inte för att det är dåligt nu, vi har ju skitkul här, men emellanåt saknar man att få va liten. Ibland saknar jag min familj så sjukt mycket här uppe. Jag vill leva ett liv där de är med, dela det med dom liksom.

Ser annars på andra Pirates-filmen med en sovande Madde. Alltid lika pigga på söndagar. Igår var vi ute, en trevlig tillställning. Förfestade hos några jättetrevliga tjejer som Madde känner och sen drog vi ut på Grünerlökka av alla ställen. Där har jag inte vart ute innan och igår blev det inte heller av, eftersom vissa inte kom in på krogen. Jag tog fram den ädla sidan och fick ställa upp med att betala taxi och ta hand om denne icke-nyktra människa. Haha, det var ju rätt så sköj. Kom i alla fall i säng i tid och gick upp en helt okej tid också, inte varje söndag man vaknar 7.30 ;)

Flott liv. Ny vecka imorgon. Fint med rutiner, eller aaaaaaaa vettefan! Har jobbat på efood i 10 månader nu i alla fall, sjukt länge. Har aldrig jobbat på ett ställe så lång tid innan. Men det är väl trrrrrrrrrrrrevligt (med götebors-dialekt).


Jag och pappa på studenten

Jag och Gurra i Orlando

Och har ingen bild på mamma. :(

Inga kommentarer: