söndag 27 februari 2011

Nu är det snart 1a mars. Tiden går snabbt som in i helvetet, snart är man 21 år. Gillar verkligen inte att man börjar bli vuxen, men man kan ju inte göra nåt åt det ändå så man ska väl inte direkt engagera sin hjärna med att bry sig. Våren och sommaren ser som sagt ganska ljus ut.

  1. I April är den Sensation White. Jag hoppas verkligen att Anna mfl från Borås kommer upp då. Det blir till att spendera lite pengar men det får man göra om man vill ha roligt här i livet.

  2. 17e maj kommer såklart att bli roligt, det är ju nationaldagen här. Dessutom kommer mamma och Kicki upp då så då blir det extra kul. De ska verkligen få se den här staden från sin bästa sida.

  3. Sen är det sommar och då är det ledighet i juli (förmodligen, om inget oväntat sker). Då fyller man år och den födelsedagen ska firas i Borås med de jag gillar där.

  4. I slutet av juli blir det förmodligen Turkiet.

  5. I Augusti fyller mamma 50 och då har man fått höra att hon och min käre broder kommer upp hit. Det har jag väntat på länge faktiskt. Det är ju roligt att hon vill tillbringa sin 50årsdag här.

  6. Pappa kommer upp nån gång under sommaren eller våren. Sen är väl det roliga slut när sommaren tar slut kanske, vem vet. Det ska man inte tänka på än i alla fall, det är ju fanimig inte ens vår än...

Tiden går bara så fort, jag får nästan lite ångest när jag tänker på det. Men nu tar vi en sak i taget, till exempel så är det ju hemfärd på schemat nästa helg. Jag saknar min familj så mycket så det ska bli roligt att komma hem.

Idag har jag kammat ut mitt hår, det händer inte ofta. Jag brukar inte kamma mig så att säga. I övrigt har jag tränat och kollat på New Moon. Älskar verkligen den serien böcker, Twilightböckerna alltså. Saknar och ting har blivit lite ljusare på senare tid men det finns fortfarande nånting som får mig att känna igen mig i vissa saker i de böckerna/filmerna.

För att prata om nåt roligare så har jag hittat en klänning på nelly som jag förmodligen kommer köpa, den är ju sjukt snygg :) Och lila är en perfekt färg verkligen.. Dags att föra över pengar till det svenska kontot!


Fast denna är inte den jag vill ha egentligen, jag vill som sagt ha en med lila motiv där uppe... Men den fanns inte inne just nu.



Eller varför inte denna från Moods of Norway?

Inga kommentarer: