torsdag 10 februari 2011

Jag har en sån lust att kolla på Skönheten och Odjuret. Den är så hemsk men samtidigt så braaa! Inte konstigt att man va livrädd för den när man var typ 7 år gammal. Odjuret är inte att leka med ibland. Stjärnan som man typ skrattar mest åt är ju dock Gaston (som han tydligen stavas). Hahaha, hur mycket har vi inte skämtat om honom egentligen. Men självklart sätter Madde just nu på En prinsessas dagbok. Hallelujaaaaaaaa.
Fredag imorgon, helgen ska vara lugn (tror jag). Delvis på grund av förkylning men också för att det kan va nice att sova ut på riktigt utan en cpnatt på lördagen, då kanske man är pigg och frisk nästa vecka!

Och just det ja, det är dags för snelugg igen. Madde ska klippa mig imorgon. Tror inte jag klipper hellugg, det ser ju faktiskt förjäkligt ut efter ett tag. Snelugg får räcka, att ha mittbena är inte roligt när håret blir för långt... Sen att jag förmodligen låter det växa ut igen till hösten är en annan femma. Siktar in mig på att långisktigt skaffa mig riktigt långt hår, lite kortare än till midjan kanske. Och jämt ska det vara, inte så mycket uppklippt. Jag kommer väl få platta håret mycket, annars ser det ju rätt jävligt ut... men det blir ett problem då.

Frida tatuerade sig igår, jag vill också. Men vad fan ska man göra för nåt? Har ni några fina förslag? Och då menar jag inte typ Fridas ansikte på hela min rygg som hon föreslog igår...

Inga kommentarer: