måndag 21 februari 2011

Lyssnar lite på Hardcore Superstar, synd att man inte kan gå till X&Y på fredag när dom ska dit. Det kanske kommer nån mer chans nån gång i livet. Jag ska ju i alla fall till Puls den 4e mars och kolla på Jaggerbomb, det räcker säkert med det.

Här hänt väldigt mycket sen sist... I fredags var man ute och åt fin middag på Grefsenkollen, nu har det lagts till en del saker på listan som man inte ätit förut. Bland annat sill (hahaha har aldrig vågat smaka) kalvtunga, grodlår, ål, lamm (inte vågat smaka på det heller) och typ ett eller annat som jag inte kommer ihåg. Det var trevligt hur som helst. Sen i lördags var det ju en trevlig fest hos Tania och innan dess en liten shoppingrunda. Det var kul, åldern på festen var väl allt från typ 19 - 53... Lite blandat det vill säga, men man skrattade i alla fall! Kulikul.

Och igår var vi på Band of Horses, jag och Frida! Dom var grymma, trots att jag inte lyssnat så mycket på dom men nu lär det väl bli en del. Värt att hitta på nåt på en söndagskväll för en gångs skull.

Imorgon ska man fika med Tania och Maria också kanske, det ska bli fint. Fast sorgligt också. Kommer verkligen sakna Tania när hon åker, jag längtar till sommaren när alla är samlade igen!! Och våran 112-fest, haha. Det ser jag verkligen fram emot!


Vackrare bild har man väl sett.. Men en bild från i lördags i alla fall, jag och söta Tania :)

Inga kommentarer: