onsdag 2 april 2008

Trodde

Seriöst, jag trodde att jag hade skrivit här idag, vad är detta? Hööhöhöhöhööö.. öh... Jahaja, denna dag är snart slut. Så otroligt roligt. Eller nåt!

Skoldagen var helt okej idag, började med aktiefanet och sen fortsatte dagen med lite rättskunskap och sen svenska.. Ganska jobbig dag men man slutade i alla fall tidigt, vilket alltid är ett plus ja. Hm, Jennifer hävdar att jag är tykenheten personifierad, vad är detta? är jag tyken? Nej, jag är ju jättesnäll. :( Hm..

Jag och Lisa hade förresten en vacker stund idag efter rättskunskapen. Vi gick därifrån tillsammans och jag lade armen om henne (Hon är i perfekt höjd för det. Fattar hur killar känner sig nu asså). Jag tittade ner på henne och hon upp på mig. En känsla slog oss och tanken slog oss båda samtidigt... Vi hörde musiken börja spela i bakgrunden, solen gick sakta ned och stämningen var ultimat. Men sen avböjde båda kyssen som egentligen var menad. Blicken i Lisas ögon.. MMM :) <3 Förlåt Älex :(

Jaja efter skolan drog jag iaf hem och skrev 1984-sammanfattning, tog typ 20minuter. Sen kollade jag på Top Model och ja, nu är man här helt plötsligt.

Har precis laddat ner lite musik. Det behövdes verkligen fräschas upp i detta Tunesbibliotek ^^ Så nu har man gjort det också, frågan är vad man ska göra nu. Finns inte så mycket att göra om jag ska va ärlig. Vill ju inte visa mig på nedervåningen, då kanske man får hjälpa till med maten eller nåt.. :S :/

Jag ska skriva ett meddelande till en person här och
nån kommer känna sig träffad:

Tjaa ha det gött hejdå

6 kommentarer:

Linus Ternander sa...

nu har det gått mer än en timma. skriv det där meddelandet någon gång då :P

Elin sa...

Men meddelandet är ju: tja ha det gött hejå

Linus Ternander sa...

hahaha ok.... vem är det som ska känna sig träffad då?

Elin sa...

Jag vet inte, ingen antagligen :P

Linus Ternander sa...

meeeen ååååhhhhh lägg av :P

Anonym sa...

åh jag vill kyssa dig elin :D hihihihihihihihi