tisdag 15 april 2008

Fyggiaffn

Jag är trött. Som satan. Har suttit nån timme och läst på idrotten nu och jag höll seriöst på att somna där jag satt och läste om protein och skit. Jag tänker faktiskt ta tillfället i akt och lägga mig och sova snart, ska inte sitta för länge vid datorn och bli pigg. Jag ska ju trots allt vara i skolan 7.30 imorn för att förbereda det sista inför vår redovisning om börsveckan. SÅ TRÅKIGT, så jävla jobbigt och så onödigt. AAAAAAAH jag döör av alla press!

Och inte fan blir det bättre av att vi har idrottsprov på eftermiddagen. Och sedan på torsdag har vi fittkukssugar-redovisning där alla förväntar sig att man ska vara duktig. Vilket man inte kommer vara. Frågan är om gruppen ens kommer vara engagerad nog att träffas efter svenskan imorn och göra klart powerpointen. Annars kommer vi stå där och läsa våra egna delar innantill utan att fatta vad de andra snackar om, utan att veta om vi ens fått med något relevant och utan powerpoint, utan diskussionsfråga till och med.

JAG GILLAR DET FAN INTE!

+ att Runaway typ tröttnat på hoppning totalt och jag inte kommer kunna rida henne. Hon ska inte gå med i årselev mer nu för att hon har tröttnat. Självklart ska hon inte gå hopplektioner om hon tröttnat. Det enda jag klagar på är att hon ska gå med i Hoppspecialen. Faaan, ridhuset vet att vi betalar mer och skit men ändå, nej, hon ska inte gå med på våra lektioner, men hon ska gå på hoppspecialens jävla lektioner. Vi får inte ens tävla henne, bara för att vi tävlar så mycket och bara för att vi tävlar högre klasser än de andra. MEN DOCK FÅR HOPPSPECIALEN TÄVLA HENNE på deras små höjder, typ 50 cm.

BYE BYE BRÄMHULTSHOPPET med Runaway 2008.
Ingen repris från förra året.
FAN!
Ska dock åka dit med någon annan ponny. HEhe

Inga kommentarer: