torsdag 10 april 2008

Jag har roligt, NAAT

Jag är i skolan, som vanligt känns det som. Vi jobbar med terroristarbetet, man kunde ju haft något roligare att arbeta om, faktiskt. Men man kan ju inte alltid ha roligt tyvärr :(

Ikväll ska jag i alla fall vara med Linus vilket antagligen blir trevligt. Vi får väl kolla på Du är var du äter som vanligt ^^ Fan vad allt är "som vanligt". Inte mycket variation i livet nu för tiden :) Höhö och imorn är det fredag redan. Herregud vad veckorna går fort :/ På gott och ont faktiskt.

Nu ska jag försöka tänka till lite på vad man kan hitta på, för det känns som om det på något sätt skulle behövas lite variation här. Man kan.. Spela spel? Nej. Sy kläder? Nej. Gå ut och äta? Nej. Äta godis? Nej. Läsa? Nej.

Nu ger jag fanimig upp.
Vi ses när livet är bättre.

Dagens roligaste:
När man söker på "cigghållare" på google,
kommer en bild på MK vid rökrutan upp.
Detta är verkligen livet.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahah "livet" "jätteroligt"