lördag 12 april 2008

Roligare

Så nu ska jag skriva ett roligare inlägg.

Idag på ridningen anmälde jag mig till tävlingen den 27:e. Felicia och Runaway fick det bli :) skulle dock gärna vilja anmäla mig på någon mer. Om inte Ellen ska anmäla sig på Fire kanske jag ska göra det också :D Är jävligt taggad till den här tävlingen.

Och ikväll ska man till Madde (Fensby). Madde ska också va med (Larsson). Vi ska... LAGA MAT! Som alltid typ. Sen ska vi kolla på film och skit. Det ska bli trevligt. Jobbar ju tyvärr imorn. Det tar emot som fasen om jag ska va ärligt, skulle behövt plugga, men det hinner man väl med iaf.

Hahaha idag när vi skulle äta hände en mindre trevlig grej. Gustav var hur bakis som helst, typ så som jag var i söndags. Han mådde tydligen jävligt illa, sen när vi skulle äta kunde han tydligen inte hålla emot längre. När han fick mat på tallriken sprang han till toan och spydde dirr. HEHE. Det var mindre aptitligt. Så att säga! Pappa blev inte glad men dödade inte, så som han dödade mig när jag var full för typ 3 år sen.

Inga kommentarer: