fredag 25 april 2008

Kulturveckan slut

Nu är ju kulturveckan 08 slut. Jag måste bara säga en sak: vad fan har hänt med Bäckäng? Eller kanske rättare sagt: vad har alltid vart Bäckängs problem? Kulturveckan var fan inte rolig. Inte ås rolig som den var förra året i alla fall. Festerna (eller festen som jag var på) var fan ingen hit. Folket var verkligen ingen hit. Jävla tråkiga jävlar!

Hur som helst. Idag är det ännu en fest, faktiskt på själva skolan och inomhus, men jag tänker ändå inte gå på den. Jag tycker Bäckäng är så grupperat, är man inte i rätt grupp är man liksom utanför. Jag tycker inte sånt är roligt liksom. Det är så det känns och rätta mig om jag har fel!

Sattan i gattan. Ska rida imorn, det var en vecka sen nu, det är fan en lång tid. Jag har sett startlistan inför söndag också. Jag blev faktiskt mycket upprörd när jag såg den. UPPRÖRD (det är ett fint ord) är fan ordet. Runaway ska vila från hoppningen, fattar dom inte det?!?

1 kommentar:

Anonym sa...

så sant