måndag 7 april 2008

Jävla demokrati

En gång hörde jag och min vän Madde ett par invandrare som bråkade. Det enda vi hörde att de skrek var: jävla demokrati. Vi förstod ingenting. Men idag har faktiskt även jag tänkt de orden; det är ju demokrativecka nu på bäckäng. Och det är förjävla tråkigt :( Bra kanske, men tråkigt.

Förövrigt har jag aktielektion nu, bra att få tillgång till dator lite. Dagen har i övrigt vart hyfsat tråkig, hade inga lektioner förrän 12.40 men ändå var man tvungen att vara här 8.30 för att vi skulle se på en introduktion och ett framträdande. Ganska intressant, Janne Josefsson var ju trots allt här.

Igår fyllde min brur 16 och vi var hos mormor. Saknar det stället lite ibland, jag tycker om att vara där men tyvärr är man inte det så ofta... Japp och så fyllde Linus 20 i lördags också. Det började jävligt bra men sen strulade jag tydligen till det som vanligt. SOM VANLIGT. Är det bara jag eller är det alltid jag som strular till det? Eller tror jag fel? Hm undrar detta.

Hoppas Linus har det trevligt på jobbet, första dagen på Ica Maxi :D Jag ska börja handla där sen när det öppnar.
Jag ska handla massa frukt.

Inga kommentarer: