onsdag 23 april 2008

Rutten dag

Japp. Idag är det en rutten dag.

Jag känner fan för att bli lika tråkig som vissa andra. Känner för att bli självisk, att bara tänka på mig själv och bara SKITA I vad vissa tänker och tycker (plus att jag aldrig ska uppdatera bloggen. För det gör ni tråkiga människor fan aldrig!).
När jag tänker efter, när levde jag senast mitt liv för MIG? Har det ens någonsin hänt? JA, det kan man ju fan börja undra.

Varför i hela jävla fridens namn ska jag anpassa mig efter folk, varför ska jag alltid avstå från saker för att glädja andra, varför ska JAG alltid behöva se till att bråk med mera inte uppkommer? Varför får jag skuldkänslor över saker som jag inte ens kan rå på? Ja, varför får jag över huvud taget skuldkänslor när jag inte ens gör någonting fel?

Varför är det aldrig någon annan som försöker anpassa sig efter mig? Varför ska jag behöva passa upp på folk som nån jävla, ja, jag vet fan inte vad! JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DET! Får jag ut något av att hela tiden vara den där trevliga tjejen som låter andra få som de vill bara för att undvika bråk? NEJ! För jag ut nåt av att fixera mig på att göra rätt? NEJ.

Nu ska jag aldrig mer avstå någonting som jag har lika mycket rätt till som någon annan. Jag ska utnyttja mina rättigheter nu precis som alla andra. PUNKT slut.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ni=Linus

Anonym sa...

folk=Linus

Anonym sa...

det är inte Linus utan en annan nära vän