måndag 28 april 2008

Elever

Är hemma nu. Började 8 idag med nationella provet i engelska B, den roliga skrivuppgiften närmare bestämt. Jag gjorde i alla fall mitt bästa och mer kan man inte göra. Tror på ett hyfsat lyckat resultat i alla fall.

Såå nu är man hemma och ska äta lunch + börja med Bellmanskiten. Fyfan vad jag inte ser fram emot det, gör nästan vad som helst hellre än det :( men tyvärr är det bara två dagar kvar tills skiten ska vara inne så det är hög tid att börja!

Gårdagen var verkligen händelserik. Fan vad mycket man hann med!
Tävlingen gick inte bra. Fyfan!! LÄTT det sämsta jag nånsin åstadkommit. Vad folk än tror så har jag faktiskt jobbat hårt på detta, jag ville avsluta det hela på ett bra sätt men inte då. Tydligen gjode jag nåt fel, ska inte gå närmare in på det. SÅ vi kan lika gärna säga att det aldrig hänt! Nu säger vi det.
Ja, sen fikade jag med Jennifer, Mia, Madde, Lisa, Alex och Madde Larsson. Det var trevligt. Jennifer fyllde ju 18 :D stooort grattis till henne.
Sen hann jag spendera eftermiddag/kväll med Linus också. Dagen var ju nästan fullbordad då ju. Hade det gått bra på det onämnbara (tävlingen) hade dagen vart perfekt.

Inga kommentarer: