söndag 13 april 2008

In between

Hejsan.

Idag har jag haft jätteroligt, jag har jobbat. Jag jobbade med Julia och Cilia och det hela fungerade väldigt bra faktiskt, trots att bandet hade slutat funka så vi fick mocka allt i kärror :( haha. Men jag överlevde även detta gott folk!

Jag har även försökt skriva klart mitt terroristfittarbete, detta har gått hyfsat. Kul att jag har typ en a4 sida att stå där framme och berätta om. Jag brukar typ ha 15 meningar i mina redovisningar, men dock inte denna gång. FAN! Hehhehe

Vill att den här veckan ska vara slut nu. Då kommer redovisningen, idrottsprovet + tyska nationella vara över, det kommer fan bli gött. Sen är man ju ledig på söndagen också :D:D:D Maddes hus ska intagas! Hehehe :D GILLAR

Sen är det ju fanimig kulturvecka :D:D Hoppas att vädret blir lite varmare bara, så är min lycka gjord. Plus att jag kräver att det ska vara sol också men det säger jag inte högt, för då blir det inte det. Det kommer bli en jävligt kul vecka, det kommer jag inte behöva se till, men i värsta fall får jag väl göra mitt bästa :D

Och ännu bättre, efter kulturveckan har Lisa sitt hus för sig själv och då jävlar ska vi ha en undersökning. Vi ska se hur man mår efter att ha rökt en limpa, druckit ett flak öl, snusat en dosa snus och druckit ett helt paket kaffe, på EN dag. Det kan bli jävligt intressant.
Nej, seriöst, det kommer antagligen inte hända men andra saker kommer fan hända hoppas jag. Den veckan är vi lediga torsdag&fredag och ja, det kan bli kul :) Liksom, om Lisa inte skulle vilja ha oss där, varför har hon då skrivit: "Lisa ensam hema" i min kalender?

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha lycka till

Elin sa...

men ofta man är seriös!

Anonym sa...

ja exakt ofta man är seriös