onsdag 9 april 2008

Kvälla

Tja igen.

Nu är det redan kväll, klockan är faktiskt 20.11. Hänt något roligt under dagen? Nej inte precis, var i rådhuset och såg en rättegång vilket var ganska intressant, men jag tyckte så synd om den åtalade. Han hade kört rattfull och grejer, han började nästan gråta, stackarn :( Det var ju inte hans fel!! :( Eller kanske, men i alla fall höhöhö...

Vad ser helgen ut att bjuda på såhär långt? Jag har redan fått ett erbjudande, tro det eller ej, men Madde och Madde har frågat om jag vill vara med dem på lördag. Jag funderar dock på om Linus kanske blir ledsen då så vi får väl se hur jag gör :P If you know what I mean.

Snart är det klubbhoppning igen och jag vill verkligen vara med den här gången.. Det var jävligt längesen sist :S Så jag vill tävla många hästar den här gånger, Felicia, Runaway, kanske Fire eller Gold Rose eller nåt? Det vore kul att prova nåt nytt, och Runaway och Fire har jag inte tävlat på hur länge som helst känns det som, så det vore ju skoj. Heheheh. Vore ju trevligt om Madde också ville vara med på tävlingen men ja, som vanligt är hon för feeeeg. ;)

Imorgon ska vi jobba som AS med terroristprojektet. Annars får jag seriös ångest. Det vill ingen i min närhet vara med om, tro mig, jag blir förjävlig då rent ut sagt. Speciellt mot mina gruppmedlemmar. :/ blä på mig :(

Horhög. Det var allt för mig :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

jaja, vi ska jobba som as. dock vet jag ju hur det kommer bli. ehee

Anonym sa...

erbjudandena bara rullar in

Elin sa...

Nej Jennifer nu är vi inte negativa :D:D:D:D aahhaha