tisdag 11 januari 2011

Tydligen är det snart 100 dagar sedan riksdagsvalet. Ska tydigen gå en tv-dokumentär om SD:s inflytande i riksdagen imorgon klockan 8, det ska bli intressant. Nu är man faktiskt glad att Norge ser upp till oss såpass mycket att dom har svenska kanaler på deras tv-apparater. Jag och Frida såg Vem Vet Mest nyss, grymt program där man lär sig väldigt mkt. Inte ens jag och Frida visste att "afk" betyder "Away From Keyboard", detta är ju högst nödvändig info.

Imorgon väntar ett väldigt trevligt besök på skatteettaten, tydligen ska man ha nytt skattekort nu. Och sen ska jag kolla upp vad som hände med min inskrivning här, det skevade ju ur med utskrivning från Sverige o skit. SÅ onödigt.

Annars har det vart en rätt positiv dag när det gäller jobb och så. Gillar även att vi ska ut och fira Malin på fredag, med lite Tapas och grejer! Och imorgon ska jag träna. Gud så braaaaaaa.

Inga kommentarer: