söndag 16 januari 2011

Kollar på Sagan om de två tornen, innan dess såg vi ettan. Sagan om ringen alltså. Det har fanimig tagit hela eftermiddagen och kvällen, men dom är grymma så det gör inte så mkt. Vi har kommit på att Sagan om ringen och Harry Potter har en del saker gemensamt, typ att Frodo/Harry får kämpa ensamma (med vissa vänner) mot mörkrets herre, eller mörkrets furste som han emellanåt kallas i Sagan om ringen. Fina grejer.

Brukar egentligen inte kolla så mycket på film, men igår var också en trevlig filmkväll. Såg Eclipse och har lust att se den igen faktiskt. Den är grym <3

Har även fört in viktiga saker i almanackan idag, till exempel den 9e juli. Då ska vi ju ha gemensam födelsedagsfest för mig, Anton och Johan (ja, det kommer jag ihåg, gör ni?) Sen även Harry Potters och Jocke Bergs födelsedagar. Skrev också in att jag ska hem den 28e januari, då ska vi ju fira Sami! Ska också börja skriva in vilka dagar jag tränar och inte, måste börja få lite översikt...

Lön och ny arbetsvecka imorgon. På kvällen ska jag kanske träffa Malin och Tania. Livet kunde trots allt vara sämre!


En icke-ovacker människa, Jasper ur Twilightserien. Vet att alla tycker jag har dålig killsmak, men han är ju inte ful. Fattas bara att man skapar ett album på facebook med killar, men Madde-nivån har inte infunnit sig än...

Inga kommentarer: