måndag 3 januari 2011

Imorgon ska det alltså vara solförmörkelse, 85% av solen ska tydligen täckas. Det är ändå lite ovanligt tror jag, och vinden stannar ju av och allting. Så det ska jag kolla på nån gång mellan halv nio och tio imorgon. Ta en paus i jobbet så att säga. Som den nörd man är så får detta mig att tänka på Twilight-serien, läser om ettan nu för andra gången på typ tre veckor. Innan det läste jag fyran och innan dess trean, så snart är det väl dags för tvåan antar jag... Sjukt bra är dom!

Känns okej att vara tillbaka på jobbet igen, det ständiga dramat fortsätter. Man vet aldrig vilket humör folk är på, jag glömmer aldrig den gången Kjellvis blev sur för att jag var sur och då blev Madde sur. Så då var alla sura. Ja ni hör ju.

Varför kan man inte gömma sig bakom håret lite oftare?

Inga kommentarer: