torsdag 13 januari 2011

Fredag imorgon, det är ju aldrig fel! Fin helg, ska nog ut och äta och fira Malin imorgon. På lördag ska inget ske hade jag tänkt. Bra och vuxet och ekonomiskt och ansvarstagande och tråkigt va?

Idag har jag jobbat, Frida hälsade på! Astrevligt hade vi med våran sallad. Kul att hon fick se hur det var där. Sen har jag vart hos Maria och spelat yatzy, det är inte varje dag!

Lyssnar på Seek Bromance nu, undrar varför jag lyssnar på partymusik när man bara sitter hemma? Om man tänker efter så är det faktiskt partymusik jag gillar mest. Det är i princip det jag lyssnar på.. Och lite norsk skit som går på radion som man fastnar för av nån anledning. Typ Karpe Diem, Jaa9 och Onkel P, Kaizers Orchestra, Lars Vaular osv. Typisk norsk p3 musik så att säga.

Väldigt intressant. Fast det intressantaste just nu är lönen som kommer på måndag...

Inga kommentarer: