torsdag 7 maj 2009

torsdag kväll

Idag efter körlektionen (som vi inte ska gå in närmare på) fikade jag, Madde o Madde på Tant Grön. Fint, mycket, som vanligt. Efter det gick jag och Madde L hem till henne och kollade på TV, sedan satte vi på DVD:n Idol 2005, ni vet när Sebastian Karlsson och Agnes var i final.

Hehe Sebastian är ju inte helt fel.
När han sjöng en The Ark-låt var jag tvungen att kommentera:
- Han är jävligt lik Ola Salo.
Då glor Madde på mig med en skeptisk blick:
- Vem fan är Hasse Aro?

Ja, och jag skulle verkligen få för mig att jämföra Sebastian Karlsson med Hasse Aro. INTE.
Efter detta undrade jag: vem fan är Hasse Aro egentligen?
Just det, snyggingen i Efterlyst :(


Eh ja.

Hur som helst, imorn är det ingen rolig dag i skolan eftersom Staffan lagt in en svenskalektion på förmiddagen. Så ingen lång sovmorron blir det inte. Kul att folk ska läsa och bedöma min essä också, aja det kan ju bli kul för dom, eller ngt!

Längtar skitmycket tills lördag :) trevlig tillställning väntar!

3 kommentarer:

Zerina sa...

Snyggingen Hasse Aro? För att vara 60 kanske ;) Och håller med om att Sebastion är lik Ola fast tror inte det är en bra grej dock. Det va inte nu på lördag ni ska fira Mikka eller?

Elin sa...

Haha nej asså det där med att han är snygg var rätt ironiskt ;) Nej det har jag inte hört någonting om, så det tror jag inte !

Sara sa...

HAHA. Det är en typiskt Madde L kommentar... Ser de framför mig! Eeeee, vem faaaan är Hasse Aro?
Haaa! Trevligt sätt att börja morgonen på!
Fast nu ska jag nog sova lite till...