fredag 1 maj 2009

Ibland händer det

Ibland blir man riktigt förvånad. Det är alltid lika kul.

Hur som helst, igår. Det skulle vara fest på Kype så vi drog väl dit, men vad fan händer? Jo, poliserna kom och Madde L övertalade mig om att vi skulle dra oss därifrån medan vi hade drickan i behåll och sagt och gjort. Vi mötte upp med Madde, Sonja, Sara och några till. Sedan drog vi med Frida till Peroti och föfestade där ett tag.

Efter många om och men med bussar med mera kom vi in till stan och gick till Swing. Där spenderade jag resten av kvällen och sedan var jag ute ett tag och märkte att jag hade missat sista bussen. Jag fick alltså gå hem till pappa och sova. Så tillslut kom man i säng, klockan 5 på morronen. Lite lagom sådär.

Jävligt värd kväll!

Senare ska jag till Madde. Ska bara vänta tills elfsborgsmatchen är över, har inget behov av att se den så det är bättre att komma när den är slut :) sooft

Veronica Maggio - Stopp

Inga kommentarer: