söndag 3 maj 2009

Frågan är

Frågan är vad fan jag har att säga er nu,

ja det är ganska mkt.
Förvarningen lyder: "drick inte för mkt nu, vi har stallet imorn"
jag packar ner en flaska vin och några cider
jag dricker dessa med några vänner, välkomnas av The Knife på Trägårn och dansar och har det jävligt bra
jag hör låten som förstörde mellan oss, en Timo-låt som jag egentligen inte vill höra men jag dansar ändå och egentligen lider jag för jag saknar dig så mycket, jag trodde inte jag skulle sakna dig så trots att det kanske är det sista som märks och det sista jag berättar för de som orkar lyssna

Det är dock inte dig jag saknar mest, jag saknar dig jag var med här om kvällen
Du vet vad vi sa, att det inte bara går att sluta tänka på någon och att tankarna lever sitt eget liv
Du vill inte fästa dig vid mig och du vill att jag ska leva mitt eget liv, men vet du, det är redan för sent jag har fäst mig vid dig så jävla mycket. Jag vill utnyttja tiden med dig tills du försvinner och vem bryr sig vad det leder till, jag vill bara inte förlora någon tid med dig för jag tycker om dig det vet du

Inga kommentarer: