tisdag 19 maj 2009

Du bode brst

Dagen har bestått av... Eh?

Vad fan har jag gjort idag?
Vaknat, skolan, sen vad? Just det, ridningen. Hade vikarie idag, inte speciellt trevligt. Madde Larsson var ju iofs med så det var bra! Sedan efter ridningen har jag pluggat. Skojigt. Men nu är psykologin klar, förhoppningsvis hittar jag bara dokumentet som jag sparade på Gustavs dator och som han klickade ner. SMART.

Imorgon vet jag inte exakt hur det blir men det blir utgång i alla fall :) Man kan ju alltid hoppas på att träffa någon speciell person, men det är väl att hoppas på för mkt ;) Nej, men seriöst.. Ja.

Dags att sova snart. Föresten, jag och mamma skådade en jävligt rolig serie nu på ettan, handlade om ryssland och frankrike när de krigade, ni vet Napoleon blabla. Mycket underhållande!

Inga kommentarer: