torsdag 14 maj 2009

Röten

Just nu är läget allt annat än fint alltså. Nationella i matte C imorn, jag är väl faktiskt ganska nöjd om jag får G med tanke på hur mycket jag har pluggat.

Det är inte det enda som känns dåligt just nu. Det är så mycket som man bara går runt och hoppas på men som aldrig händer, så mycket man inte vet och så mycket man VILL. Till exempel saker som jag tycker är viktiga, som vädret på studenten med mera. Eller hur man mår på studenten? Tänk om man blir sjuk? Eller tänk om man inte skulle få G imorn? Eller om jag skulle ramla av och dö på tävlingen på söndag.

Det är mycket man inte vet och jag hatar det!

Har haft det här på hjärnan hela dagen:

Och jag stal Emma från Anders som var trummis i bandet
Han grät och sa att allt var lugnt
Vi ville spela surf men det blev mest punk
Hårt skoningslöst och tungt
Du hade slutat äta när ni slutat prata
Du hata allt och ville dö och det anförtrodde du mig och
sa:


”Markus jag är din tjej men berätta inte för nån
du verkar va sån man kan lita på”
Men jag som aldrig hade blivit kysst
Kunde inte va tyst och dan efter läckte det ut
och du gjorde slut
Markus Krunegård så klart

1 kommentar:

madden sa...

Svär att du kommer få vg på nationella :D hahaha och du kommer inte ramla av och dö, inte heller vara sjuk på studenten eller balen för den delen