tisdag 12 maj 2009

How old are you?

Sitter och lyssnar på en Master Blaster låt, som jag faktiskt skaffat på egen hand. Den är bra, men Everywhere kommer alltid vara favoriten ;)

GRYMMES! Har vart en jäkligt bra dag idag för att:
1. Uros gjorde klart SP06L-quizen på facebook. Jag gjorde den och blev mig själv, det var verkligen inte förvånande men i alla fall.'
2. Ridningen gick asbra idag. Diler var mycket mer framåt än han vart de senaste gångerna! Han är grym. Att starta 90 cm på honom på söndag kommer inte bli några problem, om jag nu får den höjden.
3. Har fixat hästtransport till Brämhult 30/5.
4. Var på Gustavs spelning nyss. Dom är grymma som fa-an. "Born Again" heter hans band, och som sagt, det var verkligen en bra spelning. Dom är inga amatörer :(

Så nu vet ni läget, om ni brydde er. :)
eheheh borde man plugga?

2 kommentarer:

karin. sa...

du får skicka den låten till mig, jag hittar den inte på spotify!

haha, jag fanns inte med på testet :(

Elin sa...

ja jag ska leta upp din msn och skicka den ;)